- O nas -

Skiair.pl to marka należąca do GRUPY TRAVELBOOK & TRAVELGROUP.
Operatorem systemu, marketingiem i obsługą zajmuje się
vitruvius.pl
Celem serwisu
skiair.pl jest promocja kompleksowej obsługi narciarzy:

  •     transfer na lotnisko
  •     przelot alpejską linią narciarską
  •     transfer z lotniska do hotelu, rezydencji (zakwaterowanie)
  •     rezerwacja noclegów (hotele, pensjonaty, rezydencje, kwatery itp.) z gwarancją najniższej ceny
  •     szkolenia narciarskie
  •     animacje apre ski, organizacja czasu, wyjścia na dyskoteki
  •     zwiedzanie: Trentino, Mediolan, Bergamo, Turyn
  •     wycieczki na termalne kąpielisko
  •     wycieczki piesze
  •     transfer z hotelu na lotnisko
  •     transfer bagażu do 40 kg komfortowo i bez stresu
  •     organizacja dostępu do Internetu
  •     opieka dla dzieci 3-12 lat
  •     organizacja pomocy medycznej
  •     organizacja city shop break czyli wycieczki na zakupy
  •     program lojalnościowy: zniżki w restauracjach, wypożyczalniach sprzętu narciarskiego, sklepach itp
    
www.travelgroup.pl to marka turystyczna skupiająca ponad 500 innych marek turystycznych z całego świata. W skład grupy wchodzi TravelGroup sp. z o.o. będąca Organizatorem Turystyki, ponad 150 innych Organizatorów Turystyki oraz serwisy turystyczne, takie jak www.travelbook.pl , www.turystyka.net

Przedmiotem działalności jest

• rezerwacja noclegów
• pakiety turystyczne autokarem
• pakiety turystyczne samolotem
• wycieczki szkolne
• wycieczki grupowe
• wycieczki zagraniczne
• organizacja wyjazdów na zamówienie
• indywidualna sprzedaż wycieczek jednodniowych
• wynajem autokarów, busów i samochodów osobowych
• organizacja imprez, eventów, konferencji
• organizacja wyjazdów narciarskich
• promowanie hoteli
• hostessy, opieka dla dzieci itp.

Skiair.pl współpracuje z systemem lojalnościowym www.loyaltysystem.pl oferując na swoje produkty 6% w punktach lojalnościowych, które, można wymieniać na nagrody i usługi www.loyaltysystem.pl/prizes

Skiair.pl współpracuje z agencjami turystycznymi.

Skiair.pl współpracuje z pilotami, przewodnikami, opiekunami, instruktorami sportów, instruktorami innych profesji.

W czym możemy pomóc?
Nasi pracownicy udzielają wszelkiej pomocy przy organizacji:
• wyjazdów dla Klientów indywidualnych, zarówno wycieczek pobytowych, objazdowych, jak i podróży służbowych
• wyjazdów zorganizowanych dla grup
• wyjazdów dla Klientów biznesowych - organizacja spotkań, rezerwacja zakwaterowania, transfery, tłumacze, przewodnicy itp.
• wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych dla Pracowników oraz Klientów strategicznych
• targów, misji gospodarczy, prezentacji, konferencji, szkoleń i seminariów
• pomoc w wizowaniu
• organizacja transportu: wynajem mikrobusów, samochodów, autokarów, rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja biletów autokarowych i promów

Jakie wyjazdy oferujemy?


Wczasy
Wczasy - to forma wyjazdów turystycznych ze stacjonarnym miejscem noclegowym: hotel, pensjonat, kwatera prywatna, kemping itp. Zwykle na miejscu do dyspozycji turystów pozostaje rezydent lub lokalne biuro podróży oferujące wycieczki fakultatywne i organizujące animacje, czyli zajęcia w wolnym czasie. Wczasy to forma spędzania wolnego czasu i wypoczynku. Na miejsce wczasów organizujemy transport samolotem lub autokarem. Turyści mogą również na miejsce dojechać własnym środkiem transportu, organizowanym we własnym zakresie.
Wycieczka - to forma wyjazdu turystycznego, zwykle zorganizowanym środkiem lokomocji: busem, autokarem lub samolotem, której celem nadrzędnym jest jak najwięcej zobaczyć i zwiedzić, a w szczególności doznawać przyjemności z odkrywania nowych miejsc, zabytków, romantycznych miejsc i zaułków, podziwianie krajobrazów. Noclegi są zwykle w różnych miejscach, na trasie programu turystycznego, niekoniecznie położone w najbardziej atrakcyjnych miejscach i stanowią miejsce odpoczynku, a nie koniecznie miejsce realizacji programu turystycznego.

Wczasy + wycieczka
Wczasy + wycieczka - to połączenie zwiedzania ze stacjonarnym wypoczynkiem, zwykle z ustalonym już podziałem np. 7 dni  zwiedzania + 7 dni wczasów

City break
City break - to krótkie, zwykle weekendowe wycieczki, których celem jest zwiedzanie jednego z atrakcyjnych miast, zwykle Europy: Paryż, Barcelona, Rzym, Madryt, Lizbona, Istambuł, Monachium, Innsbruck, Oslo, Warszawa, Kraków, Praga, Budapeszt, Wiedeń, Berlin, Amsterdam, Bruksela, Londyn, Dublin, Mediolan, Wenecja, Turyn, Berno, Zurych, Bratysława, Lwów, Wilno, Ryga, Tallin, Moskwa, St. Petersburg, Sofia, Varna, Salzburg, Nicea, Ateny, Split, Dubrownik.

Wyjazdy narciarskie
Wyjazdy narciarskie - to specjalistyczne wczasy, których celem jest jazda na nartach, zwykle w Alpach, gdzie panują doskonałe warunki narciarskie. Najczęściej celem wyjazdów narciarskich są: Austria, Włochy, Szwajcaria, Francja, Andora, Słowenia, Czechy i Słowacja, rzadziej Gruzja, Bułgaria, Turcja, Kanada, USA i Australia.

Kolonie
Kolonie - to wczasy dla dzieci od 6 do 12 lat ze stacjonarnym noclegiem, bogatym program zajęć i animacji, pod opiekę wykwalifikowanej kadry opiekunów, instruktorów, trenerów i animatorów.

Obozy
Obozy - to wczasy dla młodzieży od 12 do 18 lat ze stacjonarnym noclegiem, bogatym program zajęć i animacji, pod opiekę wykwalifikowanej kadry
opiekunów, instruktorów, trenerów i animatorów.

Obozy studenckie
Obozy studenckie - to wczasy lub wycieczka dla młodzieży od 18 do 30 lat z bogatym program zajęć i animacji, opieką wykwalifikowanej kadry
instruktorów, trenerów i animatorów, zapewniających dobrą zabawę i świetnie spędzony czas w atrakcyjnych miejscach turystycznych.

Opis noclegów w oferowanych wyjazdach
Organizator dokłada staranności, aby opis obiektu noclegowego był zgodny z rzeczywistością. Niektóre pokoje mogą różnić się między sobą a prezentowane zdjęcia są przykładowe. Oznacza to, że nie każdy pokój w danym obiekcie noclegowym koniecznie wygląda tak samo, jak ten prezentowany na stronach internetowych Organizatora lub domowej stronie obiektu noclegowego.

Standard hoteli
W opisie noclegów stosujemy kategoryzację obowiązującą w danym kraju. Informacja ta jest ważna, ponieważ każdy kraj stosuje swój własny klucz kategoryzacji obiektów noclegowych. Według doświadczenia Organizatora kategoria noclegów w stosunku do warunków w Polsce znacznie zaniżona jest w Egipcie, Tunezji, Albanii i Bułgarii. Kategoryzacja nie odbiega od polskich standardów w: Hiszpanii, Włoszech, Chorwacji, Niemczech i Francji.

Doba hotelowa
Doba hotelowa, to okres świadczeń hotelowych, która zwykle rozpoczyna się w godzinach popołudniowych 14:00 - 16:00, a kończy następnego dnia między 09:00 - 12:00. Dodatkowo w hotelach goście mają dodatkowe świadczenia np. wyżywienie określone w umowie. W przypadku późniejszej godziny wyjazdu (logistyka transportu) goście mają obowiązek wymeldowania się i opuszczenia pokoji zwykle do godz. 10:00 w dni wykwaterowania. Jednocześnie goście mają do dyspozycji miejsce na przechowanie bagaży.

W przypadku nocnych przejazdów lub przelotów goście otrzymują świadczenia noclegowe zgodnie z zawartą umową - ilością noclegów, dlatego, może zdarzyć się, że w przypadku nocnego przelotu świadczenie hotelowe rozpocznie się dopiero po godz. 14:00 i czas oczekiwania na zakwaterowanie może wydłużyć się, o czym podróżni są informowani przed wyjazdem. I odwrotnie - świadczenie noclegowe może odbyć się jako niepełna doba hotelowa, zwłaszcza w przypadku wycieczek objazdowych, podczas których przyjazd do hotelu jest w godzinach późnowieczornych, a wyjazd zwykle w godzinach wczesno porannych. Poza programem i świadczeniami istnieje możliwość wykupienia dodatkowych świadczeń hotelowych za dopłatą.

Klimatyzacja
Obiekt noclegowy wyposażony jest w klimatyzację, o ile jest to podane w opisie. W wielu przypadkach urządzania klimatyzujące są obsługiwane centralnie i ich włączanie lub wyłączanie zależy od obiektu noclegowego. W przypadku sterowania indywidualnego klimatyzacją Turysta samodzielnie obsługuje urządzenia klimatyzujące.

Opieka pilota
Uczestnicy grup autokarowych powyżej 25 osób są objęci opieką pilota podczas wycieczki oraz opiekę rezydenta lub przedstawiciela lokalnego biura podróży podczas wczasów. W przypadku mniejszej ilości uczestników opiekę sprawuje kierowca/pilot, a w przypadku wyjazdów indywidualnych turysta posiada wyłącznie opiekę telefoniczną. W przypadku wczasów nie zawsze pilot lub rezydent mieszka z uczestnikami w hotelu. Pilot lub rezydent informuje grupę o godzinach i miejscach dyżurów oraz udostępnia numer telefon w celu bieżącej informacji, która może przebiegać w formie SMS-owej.

Wycieczki fakultatywne
Turyści mają możliwość wzięcia udziału w lokalnych wycieczkach fakultatywnych, które są zwykle dodatkowo płatne, a warunki udziału określone zwykle przez lokalną agencję turystyczną organizującą wycieczkę. Uczestnik wycieczki fakultatywnej nie otrzymuje zwrotu za niewykorzystany w tym czasie nocleg i inne świadczenia. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych uczestników.

Wizy i przekraczanie granicy Polski
Przy wyjeździe do krajów Unii Europejskiej wymagany jest dowód osobisty lub paszport.
Wyjazdy poza Unię Europejską związane są z obowiązkiem posiadania paszportu ważnego minimum 6 miesięcy, a także posiadania wizy. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za osoby, które nie zostaną odprawione przez granicę z przyczyn niezależnych od Organizatora. Turyści obcokrajowcy załatwiają formalności wizowe we własnym zakresie. W przypadku wyjazdu do państwa, gdzie wymagana są wizy, Turyści są zobowiązani do dostarczenia dokumentów do Organizatora umożliwiającym otrzymanie wizy.

Co w cenie, a co dodatkowo płatne?
Czytając świadczenia zawarte w ofercie należy zapoznać się, czy cena zawiera bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, napoje do posiłków, wycieczki fakultatywne, dodatkowe ubezpieczenia i atrakcje.

Ceny dla dzieci
Ceny za dzieci obowiązują zwykle, gdy są zakwaterowane z co najmniej dwiema osobami dorosłymi. Niektóre oferty formuły: "tata i ja", "mama i ja", umożliwiają specjalną cenę dla dzieci z jedną osobą dorosłą.

Program wycieczki

Program wycieczki jest zwykle ramowy. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności zwiedzania, a w przypadku okoliczności losowych, rezygnacji z wybranych punktów programu.

Lokalny przewodnik
Opłaty za usługi lokalnego przewodnika są podane orientacyjnie przy grupie 30-35 osobowej, natomiast przy innej liczbie Turystów opłata może ulec zmianie.

Wyjazd indywidualny a Informacja Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Zgłoszenie wyjazdu dotyczy osób planujących wyjazd zagraniczny indywidualnie. Celem jest możliwość kontaktu MSZ z turystami w przypadku wystąpienia różnego rodzaju sytuacji kryzysowych np. klęski żywiołowej. Zgłaszający wyraża zgodę na wykorzystania informacji przez MSZ oraz inne państwa UE.
https://secure.e-konsulat.gov.pl/